Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak uzależnić ludzi od swoich produktów?

Jak to się dzieje, że przeglądasz Instagrama albo TikToka godzinami? A to dlatego, że te firmy te opracowały idealny system, który całkowicie Cię uzależni. Firmy te wdrożyły Hook Model opisywany przez Nira Eyala w książce 'Skuszeni.…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Daj ludziom prawo wyboru i zwiększ szansę na "tak"

Ta taktyka może dwukrotnie zwiększyć prawdopodobieństwo, że ktoś powie "tak" na twoje prośby. I jest mega prosta. Na końcu prośby wystarczy dodać: "…ale możesz zaakceptować lub odmówić" Badania wykazały, że dodanie tych słów…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

Jak zdobyć 13 milionów obserwujących na Instagramie?

Mr. Beast z zaledwie 72 godziny zdobył prawie 13 milionów obserwujących na Instagramie. Zamieścił tylko jeden post. Liczby niesamowite. Ale dodam jeszcze, że post ten uzyskał aż 23 miliony komentarzy. Kosztowało go to 50 tysięcy dolarów,…

  • Facebook / Instagram
  • Social media

Jak napisać dobry zimny e-mail?

Zanim Ci powiem jak napisać zimny e-mail, to dwa słowa wyjaśnienia odnośnie tego czym ten zimny e-mail jest. Cold mailing czyli zimny e-mail to spersonalizowany mail wysyłany do dużej grupy odbiorców, który ma sprawiać wrażenie, że…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Dlaczego lepiej inwestować w budowanie listy mailowej niż w social media?

Wiele osób koncentruje się na prowadzeniu mediów społecznościowych zapominając o budowaniu własnej listy mailingowej. Zapominają bowiem o tym, że subskrybenci Twojego newslettera są dużo cenniejsi niż obserwujący Cię w social…

  • Email marketing

Co robić, żeby Twoje maile nie lądowały w SPAMie?

Każdy dostawca skrzynek pocztowych ma własny, zastrzeżony algorytm decydujący o tym, która wysłana wiadomość na skrzynkę mailową będzie uznawana za SPAM, a która nie. Kiedy więc zaczniesz wysyłać mailing do bazy swoich użytkowników,…

  • Email marketing

Połącz swój produkt z miejscem, ludźmi i przeszłością

Ludzie szukają stabilności nie tylko w codziennym życiu, ale także podczas zakupów. • Miejsce: Lubimy kupować lokalnie. W pobliżu naszych domów i społeczności. • Ludzie: Lubimy wiedzieć, od kogo kupujemy. I nawiązywać relacje z…

  • Copywriting
  • Psychologia