Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Arbitraż billboardowy czyli jak wykorzystać billboard w wiralową maszynkę do generowania leadów

Większość startupów myśli, że duży budżet oznacza sukces. Wydają fortunę (np. 50 000 dolarów) na billboard na Times Square, umieszczają tam swoje logo, chwytliwe hasło i kod QR. Jaki jest rezultat? Prawie zawsze ten sam: "Nie…

  • Brand marketing
  • Case study
  • Social media

Czego sprzedawca wizjerów z "Alternatywy 4" może nauczyć Cię o skutecznej reklamie?

Dlaczego niektóre reklamy i oferty sprzedażowe trafiają w dziesiątkę, a inne, mimo że logiczne, są kompletnie ignorowane?Klucz do skutecznej sprzedaży świetnie ilustruje scena z serialu "Alternatywy 4". Sprzedawca próbuje sprzedać…

  • Pisanie
  • Zachowania klienta

Jak małe firmy mogą (tanio) zdobywać klientów dzięki influencerom?

Dobrze przeprowadzony influencer marketing daje startupom skalowalny i przyjazny dla budżetu sposób na zwiększenie zasięgu i wiarygodności. Może umieścić Twój produkt przed właściwą publicznością i być efektywnym sposobem na tworzenie…

  • Influencer Marketing
  • Social media
  • Taktyki marketingowe

5 lekcji marketingu, których nauczy Cię... żółta gumowa kaczka

Większość firm, szukając inspiracji, analizuje gigantów jak Apple czy Google. Tymczasem jedną z najpotężniejszych marek na świecie jest... zwykła, żółta gumowa kaczka.Istnieje od ponad 80 lat – dłużej niż Apple, Google czy Liquid…

  • Marka
  • Psychologia

Twoi klienci rezygnują, bo nie czują się skuteczni

Masz świetny produkt, ale klienci rezygnują po kilku miesiącach? To frustrujące. Zazwyczaj myślimy, że problem leży w produkcie. Tymczasem prawda jest inna: Klienci nie odchodzą dlatego, że Twój produkt jest zły. Odchodzą, ponieważ nie…

  • Email marketing
  • Psychologia
  • Retencja
  • Zachowania klienta

Jak pisać e-maile, które naprawdę sprzedają?

Większość firm traktuje e-mail marketing jak tablicę ogłoszeniową i wysyła nudne newslettery bądź zasypuje klientów ofertami tylko wtedy, gdy chce coś sprzedać. Efekt? Niskie wskaźniki otwarć i zerowa sprzedaż.Tymczasem e-mail…

  • Email marketing
  • Newsletter

Dlaczego warto mówić, dla kogo NIE jest Twój produkt?

Standardowy marketing każe nam mówić, dla kogo jest nasz produkt. Chcemy być dla wszystkich. Ale co, jeśli skuteczniejsze jest powiedzenie, dla kogo na pewno NIE jest Twoja oferta?Badania pokazują, że tzw. "negatywne ramowanie" (ang. negative…

  • Promocja
  • Psychologia
  • Zachowania klienta