Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

5 zasad psychologicznych, dzięki którym zwiększysz sprzedaż

Neal O'Grady podzielił się kilkunastoma zasadami bazującymi na psychologii, które możesz wykorzystać w marketingu, a tym samym zwiększyć sprzedaż. Poznaj 5 najważniejszych z tych zasad: 1. Efekt 'Halo' Co to jest: Tendencja do…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Reguła trzech czyli jak pisać, aby Cię rozumieli

Pisząc artykuły na bloga, teksty reklamowe czy przemawiając publicznie, jeśli chcesz coś osiągnąć, to musisz przede wszystkim sprawić, aby ludzie Cię rozumieli. Znany aktor Alan Alda (na pewno pamiętasz jego główną rolę w serialu…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Psychologia

Jak działa algorytm LinkedIn?

Jeśli zależy Ci na budowaniu kanału na LinkedIn, to po prostu nie możesz pominąć tych wskazówek. Richard van der Blom zaprezentował świetną infografikę, która wyjaśnia jak działa algorytm LinkedIn i co należy robić, jeśli chcesz…

  • LinkedIn
  • Social media

Jak stworzyć idealny lead magnet?

Lead magent to gratis, który dajesz użytkownikowi, aby zapisał się na Twoją listę mailingową. Kiedyś wystarczyło dać cokolwiek wartościowego (np. obszerny PDF lub darmowy kurs), aby przyciągnąć użytkownika. Obecnie to zdecydowanie za…

  • Konwersja
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Jak testować tytuł maila?

Chyba nie muszę Cię za bardzo przekonywać do tego, że o tym czy Twój odbiorca otworzy maila od Ciebie, decyduje w głównej mierze tytuł tego maila. Tytuł jest bowiem pierwszą rzeczą, którą widzi adresat. I najczęściej na jego podstawie…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Newsletter

Jak stworzyć landing page przyciągający uwagę?

Chyba nikogo nie muszę specjalnie przekonywać o tym jak ważny jest landing page. To pierwsze miejsce, gdzie potencjany klient styka się z Twoją marką bądź produktem. Dobrze wykonana strona lądowania znacząco zwiększy szanse na…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Landing page

3 wskazówki na lepsze referencje od klientów

Umiejętne zbieranie pozytywnych opinii i referencji od klientów może Ci bardzo pomóc w zdobywaniu kolejnych klientów. A to dlatego, że osoby, które dopiero stykają się z Twoją marką lub produktem mają bardzo ograniczone zaufanie. Taki…

  • Dowód społeczny
  • Marka