Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Wykorzystaj iluzję pracy do zwiększenia konwersji

Wyobraź sobie, że w ciągu 23 sekund od złożenia zamówienia otrzymujesz wykwintne danie w restauracji. Co byś pomyślał? Prawdopodobnie kwestionowałbyś jego jakość i czułbyś, że przepłaciłeś za gotowe danie. To jest właśnie…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe

5 największych błędów jakie ludzie popełniają w mailach

Eddy Quan - ekspert od e-mail marketingu, podzielił się listą 5 największych błędów jakie popełniają ludzie w mailach. Oto one: Błąd #1: Cotygodniowy e-mail Większość newsletterów wydawanych jest raz w tygodniu. Co gorsze…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Znikające treści lepiej zapadają w pamięć

Znikające treści. Snapchat był tutaj pionierem. Facebook uczynił go głównym nurtem. Snapy lub Stories są zwykle dostępne tylko przez 24 godziny. Następnie te treści znikają. Co się stanie, jeśli Twoja treść, lub reklama, jest w…

  • Content Marketing
  • Social media

16 schematów pisania skutecznych nagłówków

Masz problem z ułożeniem dobrego nagłówka? Oto 16 schematów, które Ci w tym pomogą: • [...] sposoby na [...] Twoje [...] Przykład: 3 sposoby na poprawę Twojej techniki pisania nagłówków • [...] rzeczy, których nie wiedziałeś o…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak utrzymać zaangażowanie użytkownika?

Nagłówki są bardzo ważne, bo to one będą często decydować o tym, czy użytkownik będzie w ogóle chciał się zainteresować całą treścią. Tyle, że sprawienie, aby użytkownicy otworzyli maila nie jest aż takie trudne. O wiele…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Rozwijaj Twittera będąc bardzo aktywnym

Większość ludzi korzysta z Twittera tylko przez kilka minut dziennie (czasem tygodniowo). Dlatego jednym ze sposobów, aby upewnić się, że ludzie zobaczą Twoje tweety, jest po prostu częste tweetowanie. Najlepszym przykładem jest tutaj Dan…

  • Social media
  • Twitter / X

Prosty framework do storytellingu

Przeciętna osoba może zobaczyć nawet 5000 reklam dziennie. Zgadza się... DZIENNIE. Oznacza to, że żyjemy w czasach, w których przyciąganie uwagi ma znaczenie. Na świecie jest zbyt wiele rozpraszaczy. I chociaż nie jest łatwo na rynku…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie