Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jesteś zaproszony do…

Poniższa taktyka jest mega prosta, ale przy tym bardzo skuteczna. Spraw, aby ludzie poczuli się wyjątkowo, zapraszając ich do różnych rzeczy. Ludzie uwielbiają być zapraszani na różne wydarzenia. Nawet jeśli wydarzenie jest kiepskie,…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Segmentuj swoją listę mailingową, aby więcej sprzedawać

Nie wiem czy wiesz, ale średni CTR (współczynnik klikalności) w mailach marketingowych wynosi tylko 1-5%. Oznacza to, że jeśli masz listę mailową składającą się z 2000 osób, to średnio Twoje wiadomości będzie klikać od 20 do 100…

  • Email marketing

Jak tworzyć zoptymalizowane pod kątem SEO treści na TikToka?

TikTok nadal staje się coraz lepszym miejscem do wyszukiwania informacji. Kocha go zwłaszcza pokolenie Z. A to dlatego, że to co kiedyś było "możliwe do znalezienia w Google", teraz jest "możliwe do znalezienia na TikToku", z treściami o…

  • SEO
  • TikTok

Jak dojść do 0,5 miliona obserwujących na Instagramie?

Roberto Nickson, osobowość Twittera i influencer Metaverse, niedawno powiększył swoje osobiste konto na Instagramie do 150 000 obserwujących, a konta jego dwóch firm do łącznie 350 000 obserwujących. W jaki sposób zdobył pół miliona…

  • Facebook / Instagram

6 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji newslettera

Josh Spector podzielił się kilkoma wskazówkami dla twórców newsletterów. Oto one: 1. Uświadamiaj obserwującym Cię ludziom, że masz własny newsletter Osoby obserwujące Twój profil w social mediach nie zawsze są świadome, że masz…

  • Newsletter
  • Social media

Jak wykorzystać FOMO w e-mail marketingu?

Jakiś czas temu natknąłem się na sprytną taktykę marketingową, która wykorzystywała strach przed przed przegapieniem okazji czyli tak zwane FOMO (Fear of Missing Out). Taktyka jest naprawdę prosta i świetnie nadaje się do wykorzystania w…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać efekt potwierdzenia do zwiększenia sprzedaży?

Efekt potwierdzenia to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi do wpływania na konsumentów w celu dokonania przez nich zakupu. Czy jest efekt potwierdzenia? To nic innego jak nasza tendencja do zauważania i faworyzowania informacji, które…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe