Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Kiedy używać komunikatów "oparte na wiedzy naukowej"?

Czy widziałeś kiedyś reklamę lodów wyjaśniającą ich skład chemiczny albo technologię produkcji? A może widziałeś napis w kwiaciarni informujący o nawozach używanych do uprawy róż? Prawdopodobnie nie - i nie jest to przypadek.

  • Copywriting
  • Taktyki marketingowe

Algorytm Twittera czyli jak zdobyć większe zasięgi

Nie wiem czy wiesz, ale Twitter opublikował niedawno część kodu programistycznego związanego z algorytmem nadawania rang tweetom użytkowników. Wiemy zatem jakie czynniki wpływają na to, że dany wpis jest promowany bardziej lub mniej przez…

  • Social media
  • Twitter / X

Jak wykorzystać chatGPT do tworzenia wiralowych wpisów w mediach społecznościowych?

Sztuczna inteligencja oraz chatGPT oparty na niej robią ostatnimi czasy prawdziwą rewolucję w sieci. Wiele osób używa już chatGPT do tworzenia różnego rodzaju treści. Z jego pomocą ludzie tworzą też posty w mediach…

  • chatGPT
  • Social media
  • Twitter / X

3 pomysły na grywalizację w marketingu

Coraz trudniej przykuć uwagę odbiorcy. O wiele trudniejszym jednak zadaniem jest nie tylko przyciągnąć uwagę klienta, aby go pozyskać, ale później zatrzymać go na dłużej. Jedną z metod zatrzymania klienta na dłużej jest…

  • Grywalizacja
  • Taktyki marketingowe

6 taktyk zdobywania linków

Zdobywanie linków do swojej strony internetowej jest bardzo ważne w kontekście SEO. Jednocześnie zdobywanie linków jest trudne. Poniższe wskazówki powinny jednak Ci w tym pomóc: 1. Zasięg Strategia ta polega na dotarciu i przedstawieniu…

  • SEO

Jedno słowo, które sprawia, że ludzie są bardziej skłonni do działania

Dziś trochę prehistorii :-) Badanie bowiem pochodził z roku 1978, ale jest jak najbardziej aktualne do dzisiaj i warto je wykorzystywać biznesie. Przeprowadziła je Ellen Langer na Harwardzie. Langer poprosiła ludzi o przepuszczenie ją w…

  • Copywriting

Jak poprawić skuteczność kampanii cold e-mail?

Cold mailing to wysyłanie spersonalizowanych wiadomości do konkretnych osób pasujących do Twojego targetu, z którymi wcześniej nie miałeś kontaktu. Można nie lubić tej formy pozyskiwania klientów, ale na pewno nie można odmówić jej…

  • Email marketing