Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Lejek inżynierii odwrotnej czyli jak szpiegować konkurencję

Chciałbyś wiedzieć jak działa Twoja konkurencja, jak się reklamuje, które kreacje reklamowe działają u konkurencji? Alex Garcia z Marketing Examined pokazał w jaki sposób można zbadać lejki sprzedażowe dowolnej firmy, które reklamuje…

  • Badanie rynku
  • Case study
  • Konkurencja

17 sposobów, aby zwiększyć liczbę obserwujących na LinkedIn dzięki komentarzom

Samo publikowanie na LinkiedIn nie wystarczy, żeby zdobyć zasięgi i dużą liczbę obserwujących. Trzeba też komentować. Komentowanie bowiem: • Zwiększa liczbę obserwujących • Przynosi nowe możliwości A oto 17 wskazówek jak…

  • LinkedIn
  • Social media

7 wskazówek dotyczących CTA, które zwiększą liczbę kliknięć i konwersji

Dobry copywriting bez dobrego wezwania do działania (CTA) jest bezwartościowy. Oto 7 wskazówek dotyczących wezwania do działania, które zwiększą Twoją liczbę kliknięć i konwersji. #1. Bądź konkretny Konkretność pozwala jasno…

Jak rozwinąć kanał YouTube dzięki wyszukiwarce Google?

Kanał Learn with Shopify należący do Shopify na YouTube ma już blisko pół miliona subskrybentów. Udało im się to zrobić korzystając z treści SEO. Nie mówimy tu o wyszukiwarce YouTube. Nie mówimy o wyszukiwarce Google przechodzącej…

  • Case study
  • Content Marketing
  • SEO

7 sprawdzonych szablonów propozycji wartości

Przedstawienie swojej wartości jest jedną z najbardziej niedocenianych części marketingu. Ustalenie jakie korzyści (propozycja wartości) odniesie klient dzięki skorzystaniu z Twojej oferty, ma znaczący wpływ na poziom Twoim…

  • Pisanie

Steve Jobs i 3 potężne taktyki perswazji

Steve Jobs, kultowy współzałożyciel Apple, był mistrzem perswazji. Jego zdolność do przekonania miliardów ludzi do kupowania jego produktów po wygórowanych cenach nie była przypadkowa. Steve Jobs używał prostych, ale potężnych…

  • Taktyki marketingowe

Olipop czyli porzuć reklamę na rzecz influencerów

Olipop to marka, która powstała raptem w 2017 roku i która działa na bardzo zatoczonym rynku napojów. W 2023 roku miała już 200 milionów dolarów przychodu potrajając prawie wynik sprzed poprzedniego roku (w 2022 przychody firmy…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Taktyki marketingowe