Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

12 marketingowych haków przyciągających uwagę

Marketingowy hak (albo haczyk) to wiadomość lub slogan, który przyciąga uwagę klientów i przekonuje ich do podjęcia działania. Skuteczne haki marketingowe zachęcają klientów do podjęcia kolejnego kroku, takiego jak dokonanie zakupu lub…

  • Copywriting
  • Pisanie

Prosta formuła tworzenia treści wirusowych

Żeby Twoja treść mogła stać się wirusowa, muszą się w niej znaleźć takie 3 podstawowe elementy: Temat + Format + Koncepcja kreatywna = Pomysł na treść wirusową Większość ludzi tworząc treści skupia się jedynie na pierwszych…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak sprzedać pudełko 12 ciastek za 140 dolarów?

Jak sprawić, by ludzie płacili 140 dolarów (prawie 600 zł) za pudełko 12 ciastek? Brzmi niemożliwie, prawda? Ale firmie Last Crumb taka sztuka się udaje. Przekształciła ona bowiem ciasteczka w symbol statusu luksusu. A oto kilka liczb…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe

7 pytań, na które musisz odpowiedzieć na stronie docelowej

Wiele stron docelowych (tzw. ladning page) jest tak zagmatwanych, że odwiedzający ją potencjalny klient nie ma nawet pojęcia, co dana firma sprzedaje. I to pomimo przeczytania wszystkich funkcji i korzyści jakie zostały umieszczone na tej…

  • Konwersja
  • Landing page

3 marketingowe mity zabójcze dla małych firm

Każdego dnia setki właścicieli małych firm łamie co najmniej 1 z 22 Niezmiennych Praw Marketingu. Robią to najczęściej nieświadomie, bo tak podpowiada im intuicja. Niestety bardzo często kończy się to dramatycznie czyli przegraną z…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Miniatury, które zwiększają liczbę wyświetleń nie tylko na YouTube

Miniatura jest najważniejszą częścią filmu. Zatrzymuje przewijanie, buduje ciekawość, powoduje kliknięcie, a nawet może sprawić, że ludzie będą oglądać cały film. I pamiętaj - bez kliknięcia nie będzie wyświetleń…

  • Social media
  • TikTok
  • YouTube

Jak powinien wyglądać dobry mail z zaproszeniem do skorzystania z produktu?

Rozwój firmy oparty na produkcie w ostatnich latach stał się bardzo mody. Koncepcja jest dość prosta: 1.Stwórz świetny produkt. 2.Upewnij się, że produkt staje się lepszy, gdy inni też go używają. 3.Pozwól użytkownikom dostosować…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie