Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jak pozyskiwać subskrybentów na newsletter?

Alex Garcia z Marketing Examined pokazał w jaki sposób pozyskać 100 tysięcy subskrybentów na swój newsletter. Oto jego 11 wskazówek i spostrzeżeń jak to zrobić: #1. 50 wątków na Twitterze w ciągu 50 dni Alex codziennie przez 50 dni z…

  • Newsletter

Procedura niezbędna do pisania tekstów o wysokiej konwersji

Pisanie tekstów, które dobrze konwertują nie jest łatwe. Może być jednak łatwiejsze, jeśli się odpowiednio do tego przygotujesz. Poznaj 9-etpową procedurą pisania tekstów o wysokiej konwersji czyli kroki, które musisz podjąć, zanim…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć treści na LinkedIn, których nie da się ignorować?

Aby stać się "nie do zignorowania", musisz przyciągnąć ludzi swoimi treściami i wyróżnić się z tłumu. Oto 5 wskazówek, które pomogą ci zbudować silną markę osobistą, zdobyć zaufanie odbiorców i osiągnąć sukces marketingowy na…

  • Copywriting
  • LinkedIn
  • Social media

14 marketingowych wskazówek jak zmienić okazjonalnego klienta w lojalnego

Za nami szalone dni (tygodnie) wyprzedaży czyli święta kupujących typu Balck Friday, Cyber Monday czy w ogóle Black Weeks. To była świetna okazja, aby pozyskać masę klientów okazjonalnych, którzy kupili coś tylko dla tego, że była…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

8 błędów w nagłówkach, które zabiją Twoją konwersję

Dobry nagłówek ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Oto 8 błędów w nagłówkach, które szkodzą konwersji (i jak je naprawić): Błąd #1: Nagłówek przesadnie mądry Mądry nagłówek może dla Ciebie wydawać się świetny, ale może…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

Szablon pisania językiem korzyści

Pisanie językiem korzyści to podstawa marketingu i copywritingu. Nie każdy jednak tak umie. Dlatego poniżej znajdziesz gotowy szablon dający pomysły na dziesiątki, a nawet setki sprzedających tekstów. Szablon ten składa się z 5 punktów.…

  • Copywriting
  • Pisanie

Język korzyści czyli jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Pewnie nie raz słyszałeś o języku korzyści. To prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Umiejętnie dobrane słowa potrafią zwiększyć sprzedać o kilkaset procent. Język korzyści to mówienie o korzyściach…

  • Copywriting
  • Pisanie