Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Szablon dobrego maila powitalnego

Pierwszy e-mail (ten powitalny) przeczyta ponad 80% osób, które się zapisało na Twoją listę mailową. Żaden inny e-mail nie będzie miał tak wysokiego współczynnika otwarć. Dobry e-mail powitalny może zwiększyć liczbę osób…

  • Email marketing
  • Newsletter

Jak lepiej opowiadać historie?

David Ogilvy i Eugene Schwartz mieli jedną wspólną cechę. Do mistrzostwa opanowali sztukę opowiadania historii. A najlepsi copywriterzy potrafią opowiadać historie. Skorzystaj z tych 10 trików związanych z opowiadaniem historii, aby być…

  • Pisanie

Grywalizacja sposobem na rezygnacje użytkowników

Rezygnacja użytkowników zabija wzrost. Walka o zatrzymanie użytkownika to połączenie: • Sprzedawania właściwym osobom w pierwszej kolejności. • Posiadania świetnego produktu, który rozwiązuje istniejący problem. • Zachwycenia…

  • Grywalizacja
  • Retencja

Jak uruchomić program influencerski, gdy masz ograniczony budżet?

Słyszałeś to już pewnie tysiące razy: "Wykorzystaj influencerów". Tylko jak to zrobić, kiedy masz mocno ograniczony budżet? Poznaj kilka niekonwencjonalnych taktyk na uruchomienie niskobudżetowego programu influencerskiego: #1.…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Marketing szeptany

14 wskazówek jak napisać lepszy tekst

Poznaj 14 wskazówek dotyczących pisania lepszych tekstów. Oto one: Wskazówka #1: Zrozum swoich odbiorców Musisz wiedzieć do kogo piszesz. Zrozumienie potrzeb, bolączek i pragnień odbiorców ma kluczowe znaczenie dla tworzenia tekstów,…

  • Pisanie

Zachęcaj do tworzenia treści przez użytkowników

59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe. Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż…

  • Case study
  • Content Marketing
  • UGC

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 69% użytkowników nie kończy zakupów w sklepach internetowych. Wybierają produkty do koszyka, ale nie finalizują zamówienia. Oto kilka wskazówek jak możesz zmniejszyć liczbę porzucanych…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe