Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Pokaż swoje koszty, aby zwiększyć sprzedaż

Czy wiesz, że sprzedaż zupy z makaronem z kurczaka wzrosła o 21,1%, gdy ludziom pokazano koszty jej wykonania? I co ważne - efekt ten działa w przypadku większości produktów. Ale po kolei. Przejrzystość i transparentność to cechy, na…

  • Cena
  • Wskazówka

Kawa zwiększa wydatki o 50%

Co stanie się, jeśli wypijesz kawę przed wejściem do sklepu lub podczas zakupów online? Czy wpłynie to na Twoje zakupy - na to co kupujesz lub jak wiele rzeczy kupujesz? Oto co wykazała seria 7 eksperymentów naukowych we Francji, Hiszpanii i…

  • Wskazówka

Krótkie lekcje na temat sprzedaży

Tworzenie produktów jest trudne, a ich sprzedaż jest jeszcze trudniejsza. Aby to trochę ułatwić Josh Spector na swoim blogu przygotował kilkadziesiąt porad dotyczących tworzenia produktów i ich sprzedaży czyli co trzeba zrobić, aby ludzie…

  • Produkt

Jak podnieść ceny nie tracąc klientów?

Wielu przedsiębiorców musi lub chce podnieść ceny swoich produktów. Boi się przy tym, że straci klientów. Najczęściej ta obawa jest mocno na wyrost, bo podniesienie ceny wcale nie musi powodować odpływu klientów, ale za to daje wymierne…

  • Cena

8 typów reklam, które zwiększają klikalność

Demand Curve - firma, która zajmuje się reklamą i marketingiem dla klientów zewnętrznych, wydaje miliony dolarów na reklamę. Doskonale zatem wie co działa, a co nie. W swoim wpisie pokazują 8 rodzajów reklam, które zwiększają konwersję…

  • Reklama

Zadaj sobie te pytania, zanim zainwestujesz w reklamy na TikToku

TikTok staje się coraz popularniejszy jeśli chodzi o miejsce, w którym możesz się reklamować. Za TikTokiem przemawia to, że jest wciąż nienasycony, konkurencja jest niewielka, a koszty reklamy są przystępne. Baza użytkowników TikToka…

  • Reklama

Jak wykorzystać cross-selling i upselling do zwiększania sprzedaży?

Każdy szanujący się sprzedawca wie, że 3-5 razy łatwiej jest sprzedać coś klientowi, który już coś u nas kupił, niż sprzedać to coś całkiem nowemu klientowi. A to wszystko dlatego, że ten dotychczasowy klient przeszedł już przez…

  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta