Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Co lepsze: stałe wstawki czy płatność za użytkownie?

Chyba raczej nie masz żadnych wątpliwości, że ludzie wolą wolą abonamenty ryczałtowe (np. 50 zł miesięcznie za nielimitowaną mobilną transmisję danych) w porównaniu do płatności za wykorzystanie (np. 5 zł za GB), nawet jeśli ta…

  • Cena

11 niezawodnych strategii cenowych

Poznaj 11 strategii cenowych, dzięki którym klienci ustawią się w kolejce, aby Ci zapłacić: 1. Zakotwiczenie ceny Zakotwiczenie jest psychologicznym zabiegiem, które nadmiernie podkreśla pierwszą otrzymaną informację. Oto jak się go…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem, aby lepiej konwertowała?

Strona z cennikiem jest drugą najważniejszą stroną w Twojej witrynie. A to dlatego, że wielu klientów używa jej jako źródła informacji o produkcie i na jej podstawie decyduje, czy go wypróbować (kupić). Dobrze zoptymalizowana strona z…

  • Cena
  • E-commerce

Jak zmienić bezpłatne wersje próbne w płatnych klientów?

Pewnie nie raz byłeś w centrum handlowym i widziałeś jak hostessa trzyma tacę ze smacznymi przekąskami oferując Ci próbkę produktu. Jeśli w tym czasie byłeś głodny, to istnieje spora szansa, że zaraz po tym stanąłeś w kolejce do…

  • Konwersja
  • Produkt
  • Wskazówka

Jak tworzyć skuteczne oferty bonusowe?

W jaki sposób tworzyć oferty bonusowe, aby były skuteczne? Oto co radzi Alex Hormozi: 1.Zidentyfikuj podstawowy element swojego produktu Oddziel wszystko inne jako "bonus". 2.Poinformuj ludzi o cenie podstawowego produktu przed wprowadzeniem…

  • Oferta
  • Wskazówka

Jak sprawić, by oferty ograniczone czasowo były skuteczne?

"Wyprzedaż kończy się za 2 godziny, 6 minut i 52 sekundy" - pewnie nie raz widziałeś podobny komunikat na stronie internetowej. To jest właśnie promocja ograniczona czasowo. Pytanie tylko, jak skuteczne jest ograniczenie czasowe? Czy…

  • E-commerce
  • Oferta
  • Strategia

Wykorzystaj efekt stopniowania celu, aby zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków

Zauważyłeś, że biegacze kończąc długi wyścig, zaczynają przyspieszać czym bliżej jest do mety. Szanse na to, że zrezygnują w biegu są wtedy praktycznie minimalne. To jest właśnie przykład efektu stopniowania celu - stajemy się…

  • E-commerce
  • Wskazówka