Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak sprawić, by produkt wydawał się bardziej skuteczny?

Przypomnienie ludziom o problemie pomaga w sprzedaży. A najłatwiejszym sposobem, żeby to zrobić, jest pokazać dany problem (już rozwiązany albo czekający na rozwiązanie) w reklamie. Ważne, aby wtedy umieścić swój produkt obok problemu,…

  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak sobie radzić z trudnymi klientami?

Pewnie nie raz słyszałeś o trudnych klientach. A co właściwie kryje się pod tym pojęciem? Trudny klient to klient, który wymaga dużo więcej uwagi. Zespół Help Scout podzieli takich klientów na kilka grup i dał dobre rady, jak z…

  • Klient
  • Wskazówka

Jak stworzyć ofertę, aby ludzie czuli się głupio, odrzucając ją?

Twoja oferta jest siłą napędową Twojego biznesu. Musisz więc tworzyć takie oferty, na które każdy powie "tak". Taką ofertę Alex Hormozi, autor książki " $100M Offers", nazywa ofertą Grand Slam (wielkim szlemem). Dwa główne problemy,…

  • Oferta

Skup się na wartości postrzeganej, a nie rzeczywistej

Ludzie nie są logiczni? Wręcz przeciwnie. Sprytni marketerzy wiedzą o tym i wykorzystują to. Właśnie dlatego ekspert w dziedzinie marketingu i nauk behawioralnych, Rory Sutherland, mówi, aby skupić się na "wartości postrzeganej", a nie…

  • Strategia
  • Wskazówka

Pokaż "polubienia" produktu, aby zwiększyć sprzedaż

Wiemy, jaką moc sprzedażową ma dowód społeczny. Dlatego wiele firm bardzo chętnie pokazuje: • liczbę sprzedanych sztuk lub liczbę wyświetleń produktu; • liczbę otrzymanych recenzji; • klientów ze znanych firm. Okazuje się, że…

  • E-commerce
  • Opinie

Jak i dlaczego warto prosić klientów o zaangażowanie się w Twoje reklamy?

Reklamy w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram, Facebook, Twitter) mają dużą przewagę nad reklamami w wyszukiwarce, reklamami displayowymi i pokazywanymi w serwisie YouTube. A to dlatego, że zawierają dowody społeczne - polubienia i…

  • Reklama

3 sposoby na darmową dostawę

Ludzie nienawidzą płacić za wysyłkę. W USA 48% kupujących porzuca koszyki właśnie z powodu kosztów wysyłki. Firmy najczęściej wtedy oferują bezpłatną wysyłkę, kiedy kupujący przekroczy pewną wartość zamówienia (np. 200 zł).…

  • E-commerce
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka