Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Czy warto używać technicznego języka w opisach produktów?

Załóżmy, że masz zamiar wypuścić na rynek nowy detergent do prania i spodziewasz się, że osiągnie on naprawdę dobre wyniki. Twoi inżynierowie opracowali przełomową formułę, która w testach zdziałała cuda w usuwaniu plam. Jak…

  • Content Marketing
  • Pisanie

Jak często zamieszczać posty w mediach społecznościowych (podejście naukowe)?

Jeśli się zastanawiasz jak często powinno się publikować posty w mediach społecznościowych, to poniżej znajdziesz odpowiedź w oparciu o badania naukowe. Częstsze publikowanie postów zwiększa liczbę wyświetleń, zaangażowanie i…

  • Social media

Jak tworzyć skuteczne wezwania do działania (CTA)?

Atrakcyjne wezwanie do działania (CTA) ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Jednak 90% ludzi nie wie, jak tworzyć wezwania do działania warte kliknięcia. Zobacz w jaki sposób powinno się tworzyć wezwania do działania, aby były bardziej…

  • Content Marketing

Jak wykorzystać zaskakujące statystyki do zwiększenia sprzedaży?

Oto kilka ciekawostek - zaskakujących statystyk: • Tylko 1 na 2000 startupów zarabia pieniądze; • Założyciele startupów działający w pojedynkę potrzebują 3,6 razy więcej czasu na skalowanie niż zespoły założycielskie składające…

  • Content Marketing
  • Social media
  • Taktyki marketingowe

Kiedy warto pokazać, że jesteś nową marką?

Wyobraź sobie, że chcesz kupić słuchawki z redukcją szumów i wbudowanym asystentem głosowym. Masz do wyboru dwie opcje: • Produkt A, od firmy założonej w 2021 roku • Produkt B, od firmy założonej w latach 80. ubiegłego wieku Którą…

  • Marka

Jak napisać i dlaczego warto mieć przewodnik dla kupującego?

Strona docelowa (landing page) powinna być zwięzła i interesująca. W innym przypadku będzie ona nudzić wchodzących na nią ludzi. To oznacza jednak, że może nie przekazać ludziom wszystkiego, co muszą wiedzieć, aby podjąć decyzję o…

  • Content Marketing

Jak zdobyć pierwszych 1000 obserwujących?

Kiedy przeglądasz czyjś profil i zobaczysz, że ma on 300 obserwujących, prawdopodobnie nie klikniesz przycisku "Obserwuj". A jeśli trafisz na profil osoby z mnóstwem "wyznawców", to zakładasz, że też powinieneś ten profil polubić lub…

  • LinkedIn
  • Social media