Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Mailingowa strategia oparta o interaktywność

Zależy Ci na dużych wskaźnikach klikalności i współczynnikach konwersji? To wykorzystaj strategię interaktywnych maili, z której korzysta firma Feastables sprzedająca batoniki. Krok #1: Zacznij od zbierania danych Zwiększanie…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter

Niezawodna sekwencja maili dla lead magnetu

Masz już lead magnet, którym jesteś w stanie przyciągnąć użytkowników? To świetnie. Ale co dalej? Specjalista od e-mail marketingu Jeff Felten podzielił się formułą sekwencji maili powitalnych, którą możesz wykorzystać kiedy…

  • Copywriting
  • Lead magnet
  • Pisanie

Chcesz pisać lepiej? Pisz jak trzecioklasista!

W marketingu celem pisania jest zainspirowanie do działania, zakupu produktu, odpowiedzi na wiadomość e-mail lub rozpoczęcia bezpłatnego okresu próbnego. Chcesz zachęcić zajętych ludzi do działania? Przejdź od razu do rzeczy. Jak to…

  • Copywriting
  • Pisanie

5 minutowa przysługa poprawi skuteczność zimnego maila

Przeciętna osoba otrzymuje około 120 maili dziennie. Osoby decyzyjne w firmach otrzymują ich jeszcze więcej, ponieważ są bombardowani zimnymi e-mailami (cold e-mail). Nakłonienie kogoś do przeczytania zimnego e-maila to prawdziwa wspinaczka…

  • Email marketing

2 sprawdzone sposoby na przekształcenie odwiedzających w subskrybentów

Umieszczanie formularza zapisu (np. na newsletter) w stopce strony niewiele daje. Podobnie zresztą jak zamieszczenie podobnego formularza na dole długiego artykułu na blogu. Co zatem może działać i przyczynić się do zwiększenia liczby…

  • Konwersja

Wpływ wiarygodnych taktyk marketingowych na sprzedaż

Wyobraź sobie taką sytuację. Jesteś w sklepie i podchodzi do Ciebie (w pewnych odstępach czasu) dwóch różnych sprzedawców. Każdy z nich chce Ci sprzedać płyn do mycia naczyń. Pierwszy z nich jest bardzo podekscytowany i mówi Ci, że…

  • Taktyki marketingowe

9 zasad e-mail marketingu

Chase Dimond, podzielił się 9 zasadami skutecznego e-mail marketingu. Oto one: #1. Segmentuj swoją listę Segmentuj ludzi na podstawie ich: -wieku -płci -kraju -zaangażowania -historii zakupów Następnie wysyłaj różne wiadomości e-mail…

  • Email marketing