Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Kto lepiej zareklamuje Twój produkt: influencer czy celebryta?

Szukasz kogoś, kto będzie promował Twój produkt. Czy powinieneś wybrać influencera czy znanego celebrytę? Na przykład, kto byłby bardziej skuteczny w promowaniu odplamiacza do prania: • Mama zajmująca się domem, publikująca treści o…

  • Influencer Marketing
  • Promocja
  • Social media

7 szablonów skutecznego copywritingu, których naprawdę potrzebujesz

Istnieją setki szablonów copywriterskich. Ale właściwie potrzebujesz tylko 7 do wszystkich swoich działań marketingowych. Oto szablony, które z powodzeniem wykorzystasz do reklam, e-maili, postów w mediach społecznościowych itp. #1. Do…

  • Copywriting
  • Pisanie

10 wskazówek dotyczących recenzji klientów (i to popartych naukowo)

Nic nie sprzedaje lepiej niż zadowolony klient. Poznaj zatem 10 popartych badaniami zaleceń dotyczących pozyskiwania i wyświetlania recenzji: #1. Zachęcaj do porównań w recenzjach Recenzja, która porównuje Twój produkt z innym, jest…

  • Dowód społeczny
  • Konwersja

9 kroków do stworzenia dochodowych maili sprzedażowych

Maile sprzedażowe są kluczem do zarabiania pieniędzy na e-mail marketingu. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć wysoce konwertujący mail sprzedażowy. Poznaj 9-etapową strukturę, której możesz użyć do tworzenia dochodowych…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Mid-Day Squares i ich strategia treści organicznych

Większość marek ma trudności z tworzeniem treści organicznych. I bądźmy szczerzy, mówienie w kółko o swoich produktach nie jest interesujące. Jedną z marek, która robi to dobrze, jest Oto Mid-Day Squares. Pisałem już na temat tej…

  • Content Marketing

10 sposobów na wykorzystanie ChatGPT do poprawy jakości tekstów

Chase Dimond pokazał w jaki sposób wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI), a konkretnie chatGPT, do poprawy swoich tekstów: #1. Przycinanie Cel: Skrócenie tekstu, aby był bardziej klarowny i skuteczny. Skup się na: • Złożonych…

  • AI
  • Copywriting
  • Pisanie

3 taktyki marketingowe zero-klik

Dwie trzecie wyszukiwań w Google kończy się bez kliknięcia. LinkedIn, YouTube, TikTok, Instagram i inne platformy społecznościowe blokują posty z linkami zewnętrznymi. Co powinniśmy zrobić? Amanda Natividad, wiceprezes ds. marketingu w…

  • Content Marketing
  • Social media