Sprzedaż:

Tag: | Sekcja: Sprzedaż

Wykorzystaj S.C.A.R.F. do tworzenia skuteczniejszych reklam

Jeśli chcesz tworzyć dobre i skuteczne reklamy, to musisz wiedzieć wszystko o swoich klientach i ich potrzebach, pragnieniach i obawach. Takie informacje można znaleźć w Internecie, a ułatwi Ci to metoda S.C.A.R.F.. S - Social (media…

  • Reklama

USP czyli sekret wyróżniania się w sieci

Jeśli chcesz, aby Twoja marka i biznes wyróżniały się na tle konkurencji, to odpowiedź leży w unikalnej propozycji sprzedaży (z ang. Unique Selling Proposition czyli USP). USP to wyjątkowy wyróżnik, który odróżnia Cię od konkurencji.…

  • Oferta

3 proste sposoby na zdobycie większego zaufania w sieci

Bez zaufania nie ma sprzedaży. Jeśli potencjalny klient nie będzie Ci ufał, to raczej od Ciebie nie kupi. W jaki więc sposób można łatwo zdobyć zaufanie w Internecie? Oto 3 proste sposoby na zdobycie zaufania, których praktycznie nikt nie…

  • Opinie
  • Strona internetowa
  • Wskazówka

Jak generować sprzedaż z pomocą influencerów?

O tym, że w swoją sprzedaż i działania marketingowe warto zaangażować influencerów i twórców, najlepiej wie firma Ridge sprzedająca akcesoria dla mężczyzn. Właśnie w ten sposób Ridge potrafił się wyskalować do 9-cyfrowych…

  • Taktyki sprzedażowe

Plan edukacji klientów, który napędza wzrost

Edukacja klientów jest kluczem do ich sukcesu, utrzymania i rozwoju. Ale od czego zacząć, uruchamiając program edukacyjny dla klientów? Shannon Howard (dyrektor ds. marketingu w Intellum) dzieli się 5 wskazówkami dotyczącymi skutecznego…

  • Klient

Lejek sprzedażowy, który daje 9-cyfrowe przychody rocznie

True Classic to marka odzieżowa dla mężczyzn, która powstała raptem w 2019 roku, a już potrafi generować 9 cyfrowe przychody, a sama firma wyceniana jest na ćwierć miliarda dolarów. Dyrektor generalny True Classic publicznie powiedział,…

  • Lejek sprzedażowy

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe na TikToku?

TikTok szybko stał się jednym z największych kanałów reklamowych, który rzucił wyzwania takim gigantom jak Google i Meta (Facebook). Zarządzanie reklamami na TikToku jest stosunkowo proste, a szerokie targetowanie często sprawdza się…

  • Reklama