Sprzedaż:

Tag: | Sekcja: Sprzedaż

Efekt wabika czyli jak przekonać klienta, aby kupił to co chcesz

Efekt wabika, znany również jako efekt asymetrycznej dominacji, to pewna technika perswazji. Wykorzystuje ona ludzką tendencję do porównywania dostępnych opcji i preferowania jednej, która wydaje się wyraźnie korzystniejsza w stosunku do…

  • Cena
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Jakie przyciski CTA mają największą klikalność?

Przyciski wezwania do działania (CTA - call to action) są wszędzie. Ty pewnie sam klikasz w nie kilkanaście razy dziennie, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Ponieważ przyciski te zazwyczaj wyzwalają działania, na którym najbardziej…

  • E-commerce
  • Konwersja
  • Strona internetowa

Analiza mobilnej strony produktu Amazon

Każdego dnia na Amazon ludzie wydają 1 400 000 000 dolarów. Strona internetowa Amazona to jedna z najdokładniej przetestowanych i zoptymalizowanych stron dotyczących produktów i płatności. Najpierw przeanalizujmy inteligentne rzeczy,…

  • Konwersja
  • Strona internetowa

23 sposoby na pozyskanie ruchu i to bez Facebooka

Próbujesz wymyślić, jak zwiększyć ruch na swojej stronie, nie wydając przy tym pieniędzy na reklamę np. na Facebooku czy w Google? Russell Brunson pokazuje aż 23 sposoby na pozyskanie darmowego lub bardzo taniego ruchu na Twoją stronę…

  • Pozyskiwanie ruchu
  • Strona internetowa

Dostosuj swój marketing do etapów zaawansowania rynku

Być może znasz drabinę świadomości produktu, w której dostosowujesz przekaz do tego, na jakim etapie podróży zakupowej znajduje się dana osoba, w zależności od tego, czy ta osoba: • Doświadcza problemu • Chce rozwiązać problem •…

Zmień wizerunek i pozycjonowanie istniejącego, nudnego produktu

Czy wiesz, że małe marchewki stanowią obecnie 80% całego spożycia marchwi (dla tych, którzy nie wiedzą, mała marchewka to po prostu słodsza odmiana marchwi, która jest pokrojona na krótsze kawałki i ma zaokrąglone krawędzie). A oto…

Mierz energię psychologiczną w swoim lejku sprzedażowym

Energia psychologiczna to termin wymyślony przez Dariusa Contractora - byłego dyrektora ds. rozwoju w Airtable. Jest to poziom energii emocjonalnej odwiedzającego, który przechodzi przez lejek sprzedażowy. Można powiedzieć, że wygląda to…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy