Sprzedaż:

Tag: | Sekcja: Sprzedaż

Jak Alex Hormozi sprzedaje na webinarach?

Alex Hormozi podczas swojego streamu na YouTube sprzedał produkty o wartości 105 mln dolarów w ciągu jednego dnia. Udało mu się to dzięki zestawowi sprawdzonych technik, które systematycznie stosował w trakcie webinaru.Poniżej znajdziesz…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta

Region Beta Paradox czyli dlaczego klienci reagują dopiero, gdy naprawdę zaboli

Wyobraź sobie dwie sytuacje:• Twoja znajoma tkwi w przeciętnym związku, w którym „nie jest źle, ale też nie jest dobrze”. Nie robi nic, żeby to zmienić.• Twój kolega właśnie przeżył bolesne rozstanie, które sprawiło, że od…

  • Taktyki sprzedażowe

Autowebinar – jak zbudować lejek, który sprzedaje 24/7

Autowebinar to narzędzie, które może całkowicie odmienić sprzedaż w Twoim biznesie. To nic innego jak nagrany webinar, który jest wyświetlany w określonych godzinach lub na żądanie, bez Twojej obecności na żywo. Uczestnicy przechodzą…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy

Jak Lovable zdobyło 30 000 klientów w 3 miesiące?

Lovable to serwis, który pozwala każdemu – nawet bez znajomości programowania – stworzyć w pełni działającą aplikację, po prostu opisując swój pomysł w czacie z AI. Wystarczy kilka godzin, aby z koncepcji powstał realny…

  • Taktyki sprzedażowe

Niska cena a wizerunek „eko” czyli jak nie wpaść w pułapkę postrzegania

Produkty ekologiczne kojarzą się z wyższą jakością, starannie dobranymi surowcami i większymi kosztami produkcji. Dlatego w oczach konsumentów naturalne jest, że powinny kosztować więcej niż standardowe odpowiedniki.Najnowsze badania…

  • Cena
  • Doświadczenie klienta

Koniec ery ofert high-ticket? Poznaj 3 modele, które przejmują rynek

Jeszcze niedawno sprzedaż drogich, „high-ticket” ofert (np. programów czy konsultacji za kilkanaście tysięcy złotych) była jednym z najlepszych sposobów na szybki wzrost przychodów w biznesie online. Dziś ten model traci skuteczność…

  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta

Jak sprzedaż na Amazon może zwiększyć Twoje bezpośrednie zamówienia?

Wielu właścicieli małych marek unika sprzedaży na marketplace’ach (np. Amazon, Allegro), obawiając się utraty relacji z klientem i wysokich prowizji. Jednak badania pokazują, że sprzedaż na takich platformach może być jednym z…

  • E-commerce
  • Pozyskiwanie ruchu