Sprzedaż:

Tag: | Sekcja: Sprzedaż

Biznes z przodu i zabawa z tyłu czyli jak pisać nagłówki

Masz tylko kilka sekund, aby w reklamie bądź na stronie docelowej (landing page): • pokazać co sprzedajesz, • wyjaśnić dlaczego to dla klienta ma znaczenie, • sprawić, aby klient "coś" poczuł. Energetyzujące emocje, takie jak…

  • Copywriting
  • Reklama

Pokazuj produkty według ich zalet, a nie cech

Załóżmy, że jesteś kierownikiem w sklepie spożywczym. Musisz podjąć decyzję o tym w jaki sposób pogrupować i wyeksponować różnorodne produkty oferowane w każdej kategorii (np. przekąski, napoje). Zaczynasz od płatków…

  • E-commerce

Jak przekształcić obiekcje klientów w najlepsze haki reklamowe?

Twoja marka to Twoje dziecko, więc kiedy ludzie wyrażają swoje wątpliwości, naturalnym odruchem jest ukrywanie tych negatywnych głosów. Ale jeśli obiektywnie spojrzeć na najczęstsze negatywne komentarze klientów, to mogą one okazać…

  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Co lepsze: darmowa dostawa czy kupon?

Prowadząc sklep internetowy pewnie nie jeden właściciel zadawał sobie pytanie: "Czy powinienem pobierać opłatę za wysyłkę, czy może oferować bezpłatną wysyłkę?" Każda opcja ma swoje wady. Opłata za wysyłkę źle wpływa na…

  • E-commerce

Co to jest luka empatii i jak ją wykorzystać w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że siedzisz do późna w pracy. Od rana nic nie jadłeś i jesteś głodny jak wilk. Mówisz sobie, że już nie dasz rady pracować, bo w brzuchu Ci burczy i nie możesz się na niczym skupić. Wsiadasz więc do samochodu i…

  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Przykłady najlepszego customer service

Chyba nie muszę Cię specjalnie przekonywać jak wielkie znaczenie ma wzorowa obsługa klienta. To jak obsługujesz swoich klientów będzie miało wpływ na Twoje przychody oraz zatrzymanie klienta. A oto dwa przykładowe badania, które to…

  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Jak wykorzystać iluzję pracy w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że zgubiłeś klucze i nie masz jak się dostać do domu. Dzwonisz po ślusarza. Okazuje się, że masz szczęście i będzie on za 10 minut przed Twoim domem. I rzeczywiście. Nie mija 10 minut, a ślusarz przyjeżdża. Wyjmuje ze…

  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe