Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak pokazywać cenę po obniżce?

Większość sklepów od czasu do czasu robi przeceny i obniża ceny na swoje produkty. Jak to robić właściwie? Załóżmy, że chcesz przecenić jedną z czerwonych sukienek przed wprowadzeniem nowej kolekcji do sklepu. Próbujesz zdecydować,…

  • Cena

Priming czyli jak subtelnie wpływać na decyzje klientów

Nie wiem czy wiesz, ale wcześniejsze doświadczenia lub informacje mogą subtelnie wpłynąć na nasze późniejsze zachowanie, myślenie lub odczucia. I to często na poziomie podświadomości. I tym jest właśnie Priming. W marketingu polega to…

  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Czy warto prosić o coś w zamian, kiedy dajesz coś za darmo?

Załóżmy, że oferujesz darmową usługę lub wersję freemium swojego produktu. Niech będzie to newsletter dotyczący marketingu. Zależy Ci na jak największej liczbie zapisów na ten newsletter, dlatego robisz wszystko, aby niczym nie…

  • Cena

Twarz czyli jak skutecznie przyciągnąć uwagę ludzi

Twarz ludzka to jedno z najpotężniejszych narzędzi… marketingowych. A to dlatego, że w naturalny sposób przyciąga uwagę ludzi. Grzechem więc byłoby nie wykorzystać tego w działaniach marketingowych i promocyjnych. Ludzie są…

  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać memy do zwiększenia sprzedaży?

W natłoku wiadomości oraz różnego rodzaju postów w mediach społecznościowych, mem jest czymś, co bardzo często przyciąga uwagę użytkownika. Jest czymś co sprawia, że ludzie przestają skrolować ekrany swoich smartfonów. Jak to się…

  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać społeczną niepewność w sprzedaży?

Wątpliwość społeczna jest przeciwieństwem dowodu społecznego. Tyle, że wątpliwości społeczne są nawet bardziej potężne, niż dowody społeczne. Musisz wiedzieć, że klienci nieustannie szukają powodów, by nie kupować od…

  • Opinie
  • Taktyki sprzedażowe

Dlaczego model freemium działa?

Freemium to model biznesowy, który polega na oferowaniu podstawowej wersji produktu lub usługi za darmo, podczas gdy bardziej zaawansowane funkcje, dodatkowe usługi lub ulepszenia są dostępne za opłatą. Nazwa "freemium" pochodzi od…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe