Marketing: Taktyki marketingowe

Tag: Taktyki marketingowe | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 64

4 strategie na stronę rezygnacji z subskrypcji

Nie wiem czy wiesz, ale Twoja strona rezygnacji z subskrypcji może być zoptymalizowana tak, aby była bardziej pomocna dla Ciebie i jednocześnie zwiększała sprzedaż? Oto 4 strategie do wdrożenia na Twojej stronie rezygnacji z…

  • Email marketing
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Poznaj 3 taktyki, które doprowadziły do rozwoju Mailchimp

Nie wiem czy wiesz czym jest Mailchimp. Mówiąc w skrócie, to amerykańska firma i jeden z liderów w branży e-mail marketingu. Posiada ponad 3,5 mln użytkowników, którzy wysyłają miesięcznie ponad 4 miliardy maili. Firma zatrudnia ponad…

  • Taktyki marketingowe

Reklama retargetingowa kierowana do osób mających urodziny

Wyobraź sobie, że są twoje urodziny i przewijasz swój kanał Instagrama albo Facebooka. Nagle widzisz duży obraz, który mówi "Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin". To byłaby naprawdę zachwycająca niespodzianka. A zachwyt…

  • Taktyki marketingowe

10 trików z zakresu psychologii marketingu, które zwiększą konwersje

Jeremy Moser dał 10 wskazówek w jaki sposób możesz zwiększać konwersję na swojej stronie internetowej, w mailach i reklamach. Oto one: 1.Natychmiastowa gratyfikacja Jesteśmy tak zaprogramowani, że chcemy więcej i szybciej. To jest tak…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Ponaglij klienta albo nie sprzedasz

Jeśli nie stworzysz nagłej i pilnej potrzeby podczas sprzedaży, to wtedy Twoi potencjalni klienci powiedzą "może później"... ...aż później stanie się NIGDY - i tak właśnie stracisz okazję na sprzedaż. Dylan Bridger pokazał 6…

  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać email marketing do zatrzymania klienta?

Większość marketerów postrzega email jako kanał do pozyskiwania klientów. Ale jest to również świetny kanał do zatrzymywania klientów. A musisz wiedzieć, że zatrzymanie klienta przekłada się na większe zyski: • Zwiększenie…

  • Email marketing
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Alternatywne podejście do Black Friday / Cyber Monday

Black Friday-Cyber Monday (BFCM) nie jest dla wszystkich. Jeśli zrównoważony rozwój jest częścią Twojej misji, prawdopodobnie nie ma sensu, abyś forsował tradycyjną ofertę BFCM. Zamiast więc uczestniczyć w gorączce handlu detalicznego,…

  • Marka
  • Taktyki marketingowe