Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

7 szablonów skutecznego copywritingu, których naprawdę potrzebujesz

Istnieją setki szablonów copywriterskich. Ale właściwie potrzebujesz tylko 7 do wszystkich swoich działań marketingowych. Oto szablony, które z powodzeniem wykorzystasz do reklam, e-maili, postów w mediach społecznościowych itp. #1. Do…

  • Pisanie

10 wskazówek dotyczących recenzji klientów (i to popartych naukowo)

Nic nie sprzedaje lepiej niż zadowolony klient. Poznaj zatem 10 popartych badaniami zaleceń dotyczących pozyskiwania i wyświetlania recenzji: #1. Zachęcaj do porównań w recenzjach Recenzja, która porównuje Twój produkt z innym, jest…

  • Dowód społeczny

9 kroków do stworzenia dochodowych maili sprzedażowych

Maile sprzedażowe są kluczem do zarabiania pieniędzy na e-mail marketingu. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć wysoce konwertujący mail sprzedażowy. Poznaj 9-etapową strukturę, której możesz użyć do tworzenia dochodowych…

  • Email marketing
  • Pisanie

Mid-Day Squares i ich strategia treści organicznych

Większość marek ma trudności z tworzeniem treści organicznych. I bądźmy szczerzy, mówienie w kółko o swoich produktach nie jest interesujące. Jedną z marek, która robi to dobrze, jest Oto Mid-Day Squares. Pisałem już na temat tej…

  • Content Marketing

10 sposobów na wykorzystanie ChatGPT do poprawy jakości tekstów

Chase Dimond pokazał w jaki sposób wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI), a konkretnie chatGPT, do poprawy swoich tekstów: #1. Przycinanie Cel: Skrócenie tekstu, aby był bardziej klarowny i skuteczny. Skup się na: • Złożonych…

  • AI
  • Pisanie

3 taktyki marketingowe zero-klik

Dwie trzecie wyszukiwań w Google kończy się bez kliknięcia. LinkedIn, YouTube, TikTok, Instagram i inne platformy społecznościowe blokują posty z linkami zewnętrznymi. Co powinniśmy zrobić? Amanda Natividad, wiceprezes ds. marketingu w…

  • Content Marketing
  • Social media

3-etapowy szablon tworzenia treści na dużą skalę

Treść jest kluczowa. Niestety tworzenie treści na dużą skalę bywa bardzo trudne. Ale co, jeśli powiem ci, że istnieje sposób na tworzenie ponad 300 różnych treści miesięcznie? Schemat ten składa się z trzech zasadniczych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Pisanie