Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

Kiedy polecenia przynoszą odwrotny skutek

Załóżmy, że prowadzisz odnoszący sukcesy sklep internetowy z produktami do pielęgnacji skóry. Chcąc zwiększyć sprzedaż, zachęcasz swoich klientów, aby polecali produkty swoim znajomym. Nawet dajesz rabat w wysokości 20 zł na pierwsze…

  • Dowód społeczny
  • Marketing szeptany

Przewodnik po influencer marketingu - część 1

Influencer marketing to forma marketingu w mediach społecznościowych, polegająca na wykorzystaniu rekomendacji wpływowych osób do rozpowszechniania przekazu wśród jak najszerszego grona odbiorców. Jak zatem robić dobry influencer…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • UGC

Jak pisać teksty o wysokiej konwersji?

Można powiedzieć, że copywriting stał się już nauką. Poznaj zatem 7-etapową strukturę do pisania tekstów o wysokiej konwersji: #1. Nagłówek Nagłówek to pierwsza i prawdopodobnie jedyna szansa na przyciągnięcie uwagi…

  • Pisanie

Dlaczego musisz skupić się na komentarzach jeśli chcesz rozwinąć profil na LinkedIn?

Rok 2024 zapowiada się tak, że to komentarze będą rządzić na LinkedIn, a nie "polubienia". Jeśli się nad tym zastanowić, to naprawdę ma to sens. Lajk jest jak uprzejmy gest aprobaty. Komentarz to zaangażowanie i interakcja. A LinkedIn…

  • LinkedIn
  • Social media

Dlaczego powinieneś tworzyć powtarzalne motywy i formaty?

Przyjrzyj się uważnie większości odnoszących sukcesy twórców, a coś zauważysz. Na przykład, rzuć okiem na kanał YouTube stworzony przez MrBeast: Tylko w jego ostatnich 20 filmach można zobaczyć kilka powtarzających się…

  • Content Marketing

8 skutecznych sekwencji maili

Jeśli chcesz generować przychody dzięki e-mail marketingowi, to koniecznie poznaj te 8 skutecznych sekwencji maili. Warto je wszystkie stosować w swoim marketingu mailowym. #1. Sekwencja maili powitalnych Ta sekwencja maili rozpoczyna relację…

  • Email marketing

Jak zadowolić (albo wkurzyć) algorytm LinkedIn?

Algorytmy mediów społecznościowych cały czas się zmieniają. To co działało jeszcze kilka lat temu, teraz może okazać się nieskuteczne. Zmiany dotyczą także algorytmu LinkedIn. Warto je śledzić więc na bieżąco. A oto co teraz…

  • LinkedIn
  • Social media