Skuteczne reklamy

Poznaj przykłady reklam, które okazały się wyjątkowo skuteczne

Marlboro Man czyli fascynacja stylem życia

Kiedy w 1964 roku rząd USA ogłosił, że palenie powoduje raka, Marlboro miało mniej niż 1% światowego rynku papierosów. Ich marka skierowana była przede wszystkim do kobiet, ponieważ papierosy tej marki były łagodniejsze w smaku,…

Lekcje z najbardziej wirusowych reklam Super Bowl

Kto nie lubi zabawnych reklam? A kiedy można ich najwięcej zobaczyć? Oczywiście podczas Super Bowl. Finał rozgrywek futbolu amerykańskiego śledzą setki milionów Amerykanów, dlatego wielkie koncerny zawsze szykują na ten czas świetne…

Jak zamienić obiekcje klientów w najlepszą reklamę?

Większość przedsiębiorców swoją markę traktuje jak swoje własne dziecko. Nic więc w tym dziwnego, że starają się ukrywać wszelkie nadchodzące negatywne głosy w stosunku do niej. W tym celu na przykład usuwają niepochlebne komentarze…

Nie rozliczaj sam swoich podatków czyli reklama TurboTax

O tym jak ważny w reklamie jest slogan reklamowy, chyba raczej nikogo specjalnie nie muszę przekonywać. Dlatego dzisiaj pokażę Ci to na przykładzie firmy TurboTax zajmującej się rozliczaniem podatków klientów. Ich slogan reklamowy…

Instrument nieśmiertelnych

O ile czasami copywriterzy całymi tygodniami próbują wymyślić dobry tytuł do swojej reklamy, tak w przypadku fortepianów Steinway niesamowity i skuteczny tytuł reklamy pojawi się w oka mgnieniu. A wymyślił go Raymond Rubicam - copywriter…

Bezcenny składnik czyli reklama firmy farmaceutycznej

Chyba każdemu, kto ma chociaż blade pojęcie na temat reklamy, nie trzeba mówić jak ważny jest nagłówek. Nagłówek ma zachęcać do zapoznania się z treścią reklamy. Jeśli masz zły nagłówek, to nawet jeśli treść samej reklamy…

Czy w reklamie warto używać humoru?

Czy wykorzystanie humoru w reklamie i marketingu pomaga sprzedawać więcej? A może należy go za wszelką cenę unikać? John Caples, autor jednego z najsłynniejszych nagłówków reklamowych ("Śmiali się, kiedy usiadłem przy pianinie, ale…