Skuteczne reklamy

Poznaj przykłady reklam, które okazały się wyjątkowo skuteczne

3 podstawowe zasady dobrego tekstu reklamowego

Najpierw spójrz na tą reklamę i jej tekst reklamowy, który mówi: "Noszone zarówno przez supermodelki w Londynie, jak i ojców w Ohio." Ta reklama jest świetna, bo zawiera trzy podstawowe zasady dobrego copywritingu: • Czy możesz to…

Wykorzystanie znajomego interfejsu w reklamach

Zobacz te trzy reklamy i zastanów się dlaczego są one sprytne: Każda z nich wykorzystuje absurdalnie powszechny interfejs: wiadomości tekstowe, kalendarz i menu podręczne z kliknięciem prawym przyciskiem myszy. Te reklamy są sprytne i…

Są brzydkie, ale działają

Zauważyłbyś tą reklamę? Przyjrzał się jej bliżej? A może nawet ją udostępnił swoim znajomym? Oczywiście, że tak! Dlaczego te brzydkie i wręcz głupie reklamy działają? Internet kiedyś był bardzo brzydki: • Migające banery…

Reklamy soft-sell pomogą zbudować Ci relacje z klientem

Jaka jest różnica między reklamami twardymi (ang. hard sell) a miękkimi (ang. soft sell)? Reklama typu hard sell to klasyczna reklama bezpośrednia, która zazwyczaj obejmuje: • Odważne hasła • Kody rabatowe, oferty, śledzone linki •…

Trzy szalone kampanie Oatly

W tym wpisie pokazywałem Ci jak budować strategię i reklamować "nudne produkty". Jednym z takich produktów jest właśnie mleko oraz produkty mlekopodobne. W tym wpisie przytoczony był przykład marki Oatly (producent mleka roślinnego),…

Cheetos czyli ponadczasowa lekcja marketingu z reklamy drukowanej

Przyciąganie uwagi i przekonywanie innych do zrobienia czegoś to jeden z najstarszych problemów jakie muszą rozwiązać copywriterzy. Dzisiaj pokażę Ci starą reklamę prasową Cheetos. I chociaż łamie ona praktycznie większość zasad…

Psi fryzjer czyli podaj powód, dla którego ludzie powinni kupować

Ludzie są bardziej skłonni do zakupu (nawet o 33% według badań przeprowadzonych na Harvardzie w 1978 roku) jeśli użyjesz pewnego słowa. Jakie to słowo? Tym słowem jest "PONIEWAŻ". Oczywiście nie musisz używać tego magicznego słowa w…