Jak zamienić obiekcje klientów w najlepszą reklamę?

Czcionka:

Większość przedsiębiorców swoją markę traktuje jak swoje własne dziecko. Nic więc w tym dziwnego, że starają się ukrywać wszelkie nadchodzące negatywne głosy w stosunku do niej. W tym celu na przykład usuwają niepochlebne komentarze z mediów społecznościowych.

Tyle, że niektóre negatywne komentarze (pomijam oczywiście te od trolli internetowych) mogą być żyłą złota dla Ciebie. Te zostawione w mediach społecznościowych niepochlebne opinie często wyrażają bowiem obawy nie tylko zamieszczającego opinię, ale również wielu potencjalnych klientów, w których umysłach powstają podobne wątpliwości i hamują ich skutecznie przez dokonaniem zakupu u Ciebie.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 29%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.